English

Vzdělávání

Typ příspěvkuZaměřeníSegment

Jak vyhodnotit rich media kampaň?

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Jak vyhodnotit rich media kampaň?

Infografika

Přehledně zpracované informace o tom, jaké metriky v rámci rich medií měříme a na co se soustředit. Dozvíte se např. jaké jsou varianty zapojení uživatele na těchto formátech nebo jaká je průměrná míra zapojení uživatelů na dektopu a na mobilu.

Seznam v mobilu

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout

Seznam v mobilu

Infografika

Zpracovali jsme v ní pro vás například základní informace o mobilních formátech, vývoj návštěvnosti z mobilních zařízení během dne a týdne, populární oblasti zájmu behaviorálního cílení, či sociodemografické složení uživatelů jednotlivých seznamáckých služeb.

Obsahová spolupráce na Seznamu

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout

Obsahová spolupráce na Seznamu

Infografika

Jak vypadají obsahové spolupráce na Seznamu? Jaké typy spolupráce máme a jak vypadají?

Jak zvýšit efektivitu mobilních kampaní v RTB

Případová studie

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Jak zvýšit efektivitu mobilních kampaní v RTB

Případová studie

Klient zabývající se prodejem sportovního oblečení nám sdělil, že mobilní telefon hraje v nákupech na jeho e-shopu důležitou roli a chce kampaně zaměřené na mobily využít na maximum. Co jsme udělali, abychom mu pomohli?

Vizibilní dealy v RTB

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Vizibilní dealy v RTB

Infografika

Míra a četnost oslovení trápí čím dál více inzerentů. Pokud návštěvníky nechcete zahltit reklamou, ale rádi byste zlepšili výsledky kampaně i viditelnost bannerů, máme pro vás řešení – vizibilní dealy v RTB.

Interaktivní hra v rich media formátu

Případová studie

Agentura: Adexpres.com, s.r.o.

Klient: Marks and Spencer Czech Republic, a.s.

Stáhnout PDF

Interaktivní hra v rich media formátu

Případová studie

Téměř 80 % žen nosí špatnou velikost podprsenky. Marks & Spencer proto vytvořil průvodce, díky kterému je její výběr mnohem snazší. V Seznamu jsme pro propagaci průvodce připravili hravý interaktivní formát.

Jak vybrat prémiové formáty

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Jak vybrat prémiové formáty

Infografika

Jak vybírat prémiové formáty? Čím se řídit, jaké typy formátů máme a čím se vyznačují? Projděte si novou infografiku, kde zjistíte proč zkusit tyto formáty.