English

Vzdělávání

Typ příspěvkuZaměřeníSegment

S Linou do vesmíru

Infografika

Agentura: MarketUP s.r.o.

Klient: I.D.C. Praha, a.s.

Stáhnout PDF

S Linou do vesmíru

Infografika

Při plánování strategie pro jarní kampaň oplatek Lina zvolila agentura MarketUP formu netradičního formátu, a to v podobně interaktivní videohry, která se lidem zobrazuje v rámci videoobsahu na webech Seznamu. Oproti ostatním kampaním nebyl cílem sběr leadů, ale budování povědomí o značce a informování cílové skupiny o probíhající soutěži.

Vánoční sáňkování

Případová studie

Agentura: MediaCom Praha s.r.o.

Klient: T-Mobile

Stáhnout PDF

Vánoční sáňkování

Případová studie

T-Mobile přišel s vánočním překvapením. Namísto tradiční reklamy se vydal cestou hravého videoformátu, do kterého se lidé mohli zapojit zábavným a interaktivním způsobem.

Hasičárna Telecí - obsahová spolupráce

Případová studie

Agentura: Seznam.cz, a.s.

Klient: E.ON Česká republika, s. r. o.

Stáhnout PDF

Hasičárna Telecí - obsahová spolupráce

Případová studie

Jak vlastně vypadá komplexní spolupráce v rámci obsahové spolupráce ve videu napojená na online i offline? Pojďme si připomenout seriál Hasičárna Telecí a zároveň se podívat, jak vypadala spolupráce s jeho generálním partnerem

O lásce k Praze, jídlu a pivu

Případová studie

Agentura: Seznam.cz, a.s.

Klient: AMBI CZ, s.r.o., Plzeňský Prazdroj, a. s.

Stáhnout PDF

O lásce k Praze, jídlu a pivu

Případová studie

Kousek od Pražského hradu nedávno otevřela restaurace Kuchyň. O novém podniku ze skupiny Ambi ale neměla spousta potenciálních návštěvníků ani tušení, proto se Seznam rozhodl pomoct a navázal spolupráci nejen s Ambi, ale také s Plzeňským Prazdrojem. Pomohl tak rozšířit i upevnit povědomí o restauraci a oblíbeném pivě.

Hravé České aerolinie

Případová studie

Klient: České aerolinie a.s.

Stáhnout PDF

Hravé České aerolinie

Případová studie

Klient České aerolinie a.s. se rozhodl oslavit 95. výročí svého založení dvojicí zábavných formátu – interaktivními hrami pro mobilní telefon a desktop, v nichž mohli uživatelé vyhrát letenku nebo model letadla.

Feedové řešení kampaní

Infografika

Klient: Seznam.cz, a.s.

Stáhnout PDF

Feedové řešení kampaní

Infografika

Máte široký sortiment produktů, často měníte ceny, potřebujete flexibilně pracovat s reklamním sdělením? Zkuste feedové řešení kampaně, které umožňuje dynamicky měnit obsah reklamy na základě feedu webu, v kombinaci s různými variantami cílení jako kontextové a behaviorální nebo za použití pokročilých metod retargetingu.

Mobilní SpinCube Premium

Případová studie

Klient: Exim Tours, a.s.

Stáhnout PDF

Mobilní SpinCube Premium

Případová studie

Klient EXIM TOURS a.s. pravidelně využívá mobilní reklamu. Jakmile jsme představili novou plochu premium, rozhodl se ihned vyzkoušet, co mu tato změna přinese. V kampani klient využil prémiový formát Spincube, u něhož kromě prokliků měříme i míru interakce. Díky tomu jsme zjistili, že tato nová plocha dosáhla nejen vyššího CTR, ale přivedla i kvalitnější uživatele, kteří s formátem interagovali více a zdrželi se na klientově webu o něco déle než obvykle.

Storytelling programaticky

Případová studie

Klient: Subaru

Stáhnout PDF

Storytelling programaticky

Případová studie

Vyprávění příběhu, úprava kampaní během jejich trvání, nastavování jednotlivých parametrů podle průběžných výsledků, detailní práce s publikem, zařízeními a mnoho dalších. Toto vše vám nabízí storytelling. Ještě jste ho nezkusili, nebo si neumíte představit, jak může vypadat?