English

Vzdělávání

Typ příspěvkuZaměřeníSegment

Hravé České aerolinie

Případová studie

Klient: České aerolinie a.s.

Stáhnout PDF

Hravé České aerolinie

Případová studie

Klient České aerolinie a.s. se rozhodl oslavit 95. výročí svého založení dvojicí zábavných formátu – interaktivními hrami pro mobilní telefon a desktop, v nichž mohli uživatelé vyhrát letenku nebo model letadla.

Feedové řešení kampaní

Infografika

Klient: Seznam.cz, a.s.

Stáhnout PDF

Feedové řešení kampaní

Infografika

Máte široký sortiment produktů, často měníte ceny, potřebujete flexibilně pracovat s reklamním sdělením? Zkuste feedové řešení kampaně, které umožňuje dynamicky měnit obsah reklamy na základě feedu webu, v kombinaci s různými variantami cílení jako kontextové a behaviorální nebo za použití pokročilých metod retargetingu.

Mobilní SpinCube Premium

Případová studie

Klient: Exim Tours, a.s.

Stáhnout PDF

Mobilní SpinCube Premium

Případová studie

Klient EXIM TOURS a.s. pravidelně využívá mobilní reklamu. Jakmile jsme představili novou plochu premium, rozhodl se ihned vyzkoušet, co mu tato změna přinese. V kampani klient využil prémiový formát Spincube, u něhož kromě prokliků měříme i míru interakce. Díky tomu jsme zjistili, že tato nová plocha dosáhla nejen vyššího CTR, ale přivedla i kvalitnější uživatele, kteří s formátem interagovali více a zdrželi se na klientově webu o něco déle než obvykle.

Storytelling programaticky

Případová studie

Klient: Subaru

Stáhnout PDF

Storytelling programaticky

Případová studie

Vyprávění příběhu, úprava kampaní během jejich trvání, nastavování jednotlivých parametrů podle průběžných výsledků, detailní práce s publikem, zařízeními a mnoho dalších. Toto vše vám nabízí storytelling. Ještě jste ho nezkusili, nebo si neumíte představit, jak může vypadat?

Průměrná výkonnost desktop prémiových formátů

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Průměrná výkonnost desktop prémiových formátů

Infografika

Které z našich prémiových výsledků jsou nejoblíbenější a jakých výsledků dosahují? Projděte si infografiku, kde najdete více podrobností.

Výkonnost videoreklamy

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout

Výkonnost videoreklamy

Infografika

Zjistěte, jaké jsou průměrné metriky videoreklamy jako míra zhlédnutí celého spotu a průměrné CTR, nebo jaké služby či stopáže dosahují nejlepších výsledků.

Samsung #JednodussiZivot

Případová studie

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Samsung #JednodussiZivot

Případová studie

Kampaň Jednodušší život měla přivést lidi na microsite a budovat povědomí o bílé elektronice značky Samsung. Redakce Proženy.cz připravila pro kampaň osmidílný seriál původních článků.

Jak vyhodnotit rich media kampaň?

Infografika

Klient: Seznam a.s.

Stáhnout PDF

Jak vyhodnotit rich media kampaň?

Infografika

Přehledně zpracované informace o tom, jaké metriky v rámci rich medií měříme a na co se soustředit. Dozvíte se např. jaké jsou varianty zapojení uživatele na těchto formátech nebo jaká je průměrná míra zapojení uživatelů na dektopu a na mobilu.